ENERGIE

Onderhoud en storingen

Onderhoud en storingen

Urgente technische storingen geef je altijd telefonisch door. Dit kan dag en nacht, 7 dagen per week.
Onder urgente storingen verstaan we:
– Volledig ontbreken van warm tapwater
– Volledig ontbreken van ruimteverwarming als het buiten kouder is dan 15 °C
Heb je een andere storing een vraag of een klacht meldt dit dan via MijnPhoen’x of telefonisch via 0577 – 482 000.

24-uursbewaking

Onze Installaties worden op afstand 24 uur per dag bewaakt. Storingen of leveringsonderbrekingen worden automatisch doorgegeven. Je hebt dus geen omkijken naar de werking van de collectieve installatie. Als onderhoud nodig is en levering onderbroken wordt, krijg je bijtijds een e-mail of brief. Het is dan voor een vlotte afwikkeling belangrijk dat je woning voor ons op dat moment toegankelijk is. Ook moeten we probleemloos de warmtebooster, de leidingen in de woning alsmede de afsluiters in de afleverset kunnen bereiken.

Servicedienst

Phoen’x Energy B.V. werkt nauw samen met gekwalificeerde installateurs. Zo kun je altijd vertrouwen op een hoge kwaliteit en vlotte afhandeling. De kosten voor reparaties aan en vervangingen van het collectieve systeem zijn uiteraard voor Phoen’x Energy B.V..

Is de oorzaak van het probleem onduidelijk? En wil je toch dat er een monteur van Phoen’x Energy B.V. langs komt? Dat kan kosten voor jou, als bewoner, met zich meebrengen. Maar blijkt er iets aan onze installatie te mankeren, dan betalen wij uiteraard de kosten van de monteurs en onderdelen.

Het komt voor dat onze monteur na een melding langskomt, terwijl de klacht niet wordt veroorzaakt door de installatie van Phoen’x Energy B.V.. In dat geval brengen wij je de kosten van de monteur in rekening. Wij kunnen je helaas niet helpen in de volgende gevallen:
– Stroomstoring in de wijk
– Individuele stroomstoring in de woning
– Lekkages buiten het eigendom van Phoen’x Energy B.V. 
– Te lage druk in het verwarmingssysteem in de woning
– Niet overal in de woning warmte